Seasons change

Hej.
Fått tag på en B-sideskiva av älskade Days of the New. Det är så sjukt fantastiskt att hitta mer musik av ett band man älskar, isn't it! Ligger nu här i soffan och njuuuuter.
Varit en intensiv vecka, och mer intensiv kommer den att bli. Igår var det muntlig examination, gick jättebra faktiskt, för att vara lite skrytig haha. Eller ja, jag vet ju inte vad examinatorn tyckte om det hela, men det kändes gutt.
Idag har jag varit i skolan, sedan läst en skönlitterär bok som jag skall arbeta med på praktiken nästa gång. Har några riktigt roliga idéer jag vill testa med eleverna!
Sedan somnade jag... fyfan, kände mig som en gammal tant. Så känner mig lite groggy nu, haha.
Imorgon skall jag pluggpluggplugga, kurserns sista examination på måndag, en uppsats. Känns rätt lugnt, vi skall skriva om utvecklingssamtal och hur vi tycker att ett utvecklingssamtal skall byggas upp utifrån hundra artiklar från Skolverket och egna erfarenheter... Intressant för er att veta, va? Jag vet att ni antecknar... Haha.
Så uppsatsen och lektionsplaneringen kommer vara mina bästa vänner.

På lördag är det partiliparty. A och S ställer till b-dayparty, typ en miljon pers som kommer, kul som fan!
Idag fyller S 21, grattis babe!!!!! Love u.

Känner mig rätt för tillfället. Pepp på allt, framförallt skolan. Vilket nog är det viktigaste, om jag inte är pepp går det åt helskotta, ju mer pepp jag är desto bättre resultat.

Awell! Hoppas ni mår fint. Nu skall jag fortsätta lyssna på älskade Days of the New och surfa runt lite!
Ha det underbart! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0