Yeah

Hej vänner.
Sitter här och väntar på att min buss skall gå, skall in till Arre och träffa mina fina kickor.
Idag var jag och min grupp ute i en förstaklass. Alltså herregud, härligare barn får man leta efter! Fantasin flödar och de har alla så roliga historier att berätta om. De skrev egna sagor, vissa handlar om Michael Jackson, andra om hundar som försvunnit.
Mycket givande och roligt!
Idag är det en månad till sommarledigheten. Woah, så fort detta läsår har gått!! Kan inte riktigt förstå att jag snart har gått ett år utav min utbildning... Heja! Jag har växt så otroligt, otroligt mycket, både i riktning mot mitt framtida yrke, men även personligt. Jag är inte längre den förvirrade oseriösa 19-åring jag en gång var. Sure, jag är fortfarande "barnslig", flummig, lite wierd. Men come on, vi vet alla om att man måste vara lite flummo för att klara av allt, right?

Lyssnar på Alice in Chains, åh wow. Igår hade jag och min lillebror youtube-kväll via MSN, alltså, vi skickade youtube-videos via chatten, trots att vi satt i samma lägenhet... Haha. Lathet deluxe.
Det blev mest Alice in Chains som skickades, alla mästerverk, wow. Lite Pearl Jam @ Pinkpop, Foo Fighters, och Stone Temple Pilots, såklart.

Alltså jag måste berätta för er vad min lillebror skrev. Jag skickade STP's "Plush" från MTV Unplugged, och skrev något i stil med "helt klart bästa Unplugged-framträdandet, RÖSTEN!", och han svarade:

"Mmm... Verkligen. Kommer alltid bära med mig den."

Det var så vackert. Och så sant. Min lillebror <3 Stone Temple Pilots. Tillsammans med AiC är det hans absoluta favoritband.

Ni förstår att jag och min lillebror har gaaaaaaaaaaanska mycket att snacka om, huh? Hehehe, vi har verkligen EXAKT samma musiksmak.
Hihi.
Och snart skall vi se Pearl Jam tillsammans! WOOOOOOOOOOOOOOOOAWOHO!


Näe, nog snackat/skrivet, nu skall jag springa mot bussen!

Ta hand om er!
Puss :*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0