Deep

Ikväll drar jag till Annas place och slappar. Länge sedan jag träffade min kära barndomsvän. Hon är hela tiden i Halmstad och är gravid, och jag är alltid i Malmö och är nästintill gravid med plugg. Hahah.
Nu är hon dock hemma i Lund och självklart skall jag passa på att träffa min lilla kviga!
Alltså, åh, om ni bara visste hur lättad jag är över tentaresultatet...
Jag var verkligen HELT övertygad om att jag skulle få göra om den, men icke...
Look at this: Under en period på tre veckor var detta vi skulle hinna med:
- Praktik 2 veckor. Best ever, men you know, pressure ändock.
- Samtidigt som man var åtta timmar på praktiken varje dag, skulle man hinna plugga till salstentan.
- På onsdagen veckan efter praktiken var det tenta och, som sagt, trodde jag att jag skulle fail:a.
Nu återstår:
- Digital examination utav projekt, torsdag nästa vecka.
- Rumslig examination - " -, veckan därpå.
- Analys av text.
Sedan är det lov och PEARRRRRRRRRRRRRRRRRRRL JAM!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D osv.........
Åh. :') Lyssnar på PJ-radio (ja, nörd), och kan, utan att skämmas, berätta att jag sitter och har en jäkla massa tårar i ögonen. Pearl Jam live... Lilla Eddie.
Puss på er.
:*
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0