Betterman

Pirr i magen. Madison Square Garden 25/6-2008.
Typ, jättemegagaletapmycket pirr. 120 dagar kvar, 118 tills vi åker.
Fyyyyy faaaaaaaaaa-an!
Kan inte riktigt fatta det. Liksom... Nej, kan inte riktigt fatta det. Kommer väl fatta det när vi står och väntar på bussen som tar oss till Berlin.
Kommer nog fatta det när vi står utanför ingången till Wuhlheide.
Ser scenen.

Åh. Pirr i magen gånger några miljarder.

(Sedan fick jag något mail på FB angående att någon vill att jag skall intervjua Peter Franzén. Tror det iallafall, utav det jag kunde översätta från finskan. Ehm... Snygg man iallafall.)

Här kommer några SKITFLUMMIGA bilder jag hittade på en FB-grupp igår. Den första är Så. Jävla. Bäst. Hahahahahah! Humor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0