The hand that feeds

Alltså, man är en äkta nörd om man redan börjar tänka på hur mycket man kommer att sakna skolan när det är sommarlov.
Alltså, man är en riktigt jäkla äkta nörd.
Yep, that's me.

Visst, denna veckan är hysteriskt intensiv. Idag; redovisningar+klippning av film, Imorgon; redovisningar+rapportskrivande, Onsdag; Plugg+rapportskrivande, Torsdag; Plugg, Fredag, Plugg, Helgen; Examinationsskrivande,

MEN,

jag gillar det! Det är nog det som är det sjukaste. Fast jag blir smått galen över hur intensivt denna utbildning är, älskar jag den ändå. Det har både att göra med att våra lärare är så Fantastiskt bra, alltså, om ni bara visste, de är så uppmuntrande, engagerade, inspirerande... ja, allt bra. De är helt enkelt bäst. Och det har även att göra med att det helt enkelt är så Jäkla intressant, I really love it.

Så jag kommer sakna det under sommarn, fast SJÄLVKLART kommer jag njuuuuuuuuuuta av att inte ha tre miljarder saker att göra, och bara kunna slappa (OCH SE PEARL JAM!!!!!!) och umgås med alla jag älskar.
Underbart.

Lyssnar på Nine Inch Nails. Så otroligt powerful musik, alltså, Trent Reznor... ett geni, my friends.

Nä, nu skall jag fortsätta slappa!
Hoppas ni haft en fin dag.
:*
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0