Spring has come to make us smile

Kom precis hem från praktiken.
Alltså, ÅÅÅH mina söta små sjuor! Vet ni, några av dom kom fram och kramade om mig, åh. Sådant gör en så himla glad, och gör det verkligen värt att ha sjuhundratusen saker att göra hela tiden. Åh, finisar.
Längtar till när jag skall ut om några veckor igen. Hih.

Annars 'rå? Det är skitvarmt ute idag! Åh, vad härligt! Hela Lunds Stortorg kryllade utav människor, alla lundabor kommer fram och ler stora leenden, det är härligt! Även fast jag inte riktigt är så mycket för att sitta mitt på marken bland en massa duvskit längre... Hehe.
Hoppas Ariman har öppnat sin uteservering på måndag när jag skall dit med mina små kvigor. De hade inte det idag, I think...

Nej, nu skall jag käka lunch och fortsätta le åt det vackra vädret och tanken på mina underbara sjuor!

Puss på er!
:*
/Liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0