Speed of sound

Sunday. Hello, hello sunday.
Idag slappar vi efter mycket trevlig gårkväll. Tävling om vem som kunde gissa vilka som gick vidare i Mello med en pott på 60 riksdaler - spänningen var olidlig.
Vinnaren blev Annas mor, avundsjukan låg i luften.
Haha, kanske inte, men trevligt var det, som bara den.

På tal om trevliga saker så är det THE OSCARS inatt! Wo- to the fucking ho! Som vi längtat, som vi älskar't!
Christoph Waltz är självklart en given vinnare för bästa manliga biroll, det tror jag hela världen håller med mig om.
Äsch, jag drar ihop en lista på de jag tror vinner senare idag, love that kind of stuff. :-)
Haha, jag är en jävla tönt... Aja, that's nice!

OOOOOCH idag är det 115 dagar till Pearl Jam! Alltså 113/114 dagar till vi åker till Berlin!
Så otroligt vackert att vilka ord jag än skulle använda inte ens i närheten skulle vara tillräckliga för de känslor jag känner när jag tänker på att jag snart skall se dom!
Iiih! *lycklig tjej*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0