Platt your hair

Hellu darlings.
Ligger här och degar i soffan och har kollat på lite dokumentärer på youtube, möe intressant.
Skall snart in till Ariman och ta några after work-öl med mina sötnosar. Puss på dom.

För övrigt: Tja, what to say? It's helg, något som känns som jag haft sedan förra veckan, har verkligen inte haft mycket skola på sistone. Pretty skönt. Imorgon är det Melodifestivalfinal, woho. Haha. Nej, men skall kolla med mami, heja Salem! Fast den där killen som duschar i sitt nummer lär ju vinna... Blö.

Nu skall jag platta mitt hår. Det ni!
Ha en fin friday.
:*
/Liv.

What to say? Jag längtar så jävla mycket att jag nästan fäller en tår. Fäller en tår för att jag längtar så mycket, och även för att de betyder Så Jävla Mycket för mig. Sådana här saker är alltid svåra att beskriva, speciellt om de som läser inte är i samma sits, men ja, jag kan säga som så att jag Längtar. Åh. Pearl Jam och Berlin, best ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0