Love, in itself

Fan. Hade ju skrivit ett fint inlägg, men så bestämde sig fantastiska blogg.se att logga ut mig. Okej?
Aja...

Imorgon är det två månader sedan Depeche Mode i Malmö. Vilken kväll! Martin och Dave bara någon meter ifrån en. Som jag skrivit tidigare var att se Martin så nära en det mäktigaste jag någonsin varit med om. I mean, han stod så jävla nära. Min räddare.
Åh.

Annars då? Vettefan. Imorgon skall jag köpa vårskor, yay. Och dra till min praktik och träffa mina små galna sjuor, hahah. Och plugga... Och gå på någon föreläsning på min gamla grundskola. Och som sagt plugga. GAH.

Snart är det helg iallafall! Då blir det klassöl och en storebror som kommer på besök! Trevlans, trevlans!

Hoppas ni mår bra och har det allmänt fint. ^^
Puss, puss, puss.
/Liv.

Hahah, ser ni vilken tidning det är? Hahah, sjukt flummigt... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0