Lady gaga ser ut som min disktrasa

HÄÄÄÄÄÄÄÄLG!!!!!!!!!!!!!!!!
...

Idag har det hållts i seminarier, spelats in scener, planerats redovisningar.
Woah, people. Denna vecka har varit i to the ntensiv. Next week will be that too. Redovisning och skrivande av tre olika rapporter/uppsatser. Lärarutbildningen är inte lätt, inte! Men jävligt intressant och flummig, hehe.

Aja, nu är det iallafall, som ni kanske märkte att jag skrev i introduktionen av detta inlägg, helg!
Ikväll skall jag träffa mina fina praliner S och A för myskväll, det är S som bjuder på mat, film och vin, som jag skrivit tidigare. Åh, mys. Precis vad jag behöver.

Sedan skall jag bara plugga resten av helgen... Uh. Fyfan. Men ja, I have to. Ikväll blir det iallafall mys. :)

För övrigt längtar jag som vanligt skitmycket till Pearl Jam. Fy fan vilken enformig tönt jag låter som, haha. Nä, men just nu när det är så jäkla mycket, både i skolan och överhuvudtaget, känns det underbart att veta att något så vackert som Pearl Jam och Berlin finns där i juni som en fin present. Oh. Love.

För övrigt #2 måste jag passa på att gratta F som blev farsa för andra gången i natt! Inte för att han läser här, men ändå... So happy for him. En mycket stolt pappa SMSade nyheten klockan fyra i natt.
Grattis! ^^

Ha en fin helg världens snyggaste babes.
:*
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0