I'm gonna kick his aeess

Fyfan vad jag är sliten!!!!!!!!!!!!!!!
Var i skolan till halv sju. Halv sju! I skolan! Hell!
Har suttit de senaste tre timmarna och försökt läsa ett gäng rapporter, vilket tog ett bra jävla tag då alla vägrar lägga upp det i gamla Worddokument, trots att man fan kan öppna vilket jävla dokument om man har nya Word.
Meeen meeen, det blir vi o-high tech som får ta stryk. Blää.

Imorgon blir det fransk kväll hos my lovely, oh so lovely S. Fransk mat, fransk film, rött vin och världens bästa sällskap. So lovely!

För övrigt är jag bara, baaah, sliten, trött och ännu mer sliten. Buhu.
Och shit vad varmt det var där nere i Skeåne idag! Seriöst, jag svettades fan i min lilla skinnjacka. Åh, kärlek på värmen.

Hoppas ni har haft en fin dag, babes.
Puss på er, puss.
/Liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0