Hello

Underbar kväll igår! Y's klubb var otroligt mysig, en massa finklädda människor och riktigt skön musik.
Och så måste jag säga/skriva att min drömman spelade där, trevlig, vacker, musikalisk.. you name it. Uh...

Idag är jag leeeedig, leeeedig, leeeedig! Igen. Det är nice. Skulle egentligen ut till mina små sjuor, men min handledare är hemma med sjukt barn, så jag får la ta det om två veckor...
Skall bara slappa idag, trött (översättning: bakis) från igår, och det känns som att dessa lediga dagar sitter perfekt, då ännu en intensiv period börjar nästa vecka.

Well... vad kan jag mer skriva? Jag längtar till Pearl Jam, som fan. Längtar till att äntligen få uppleva Berlin. Så sjukt skönt att vi har två "lediga" dagar där, en dagen före spelningen, en dagen efter. Så man kan passa på att bara njuta av en liten minisemester och uppleva allt som skall upplevas av den staden.
Underbart! :-)

Nu skall jag spela Sims 3. Haha. Ja, jag sade ju att jag skulle slappa!

Ha en fin dag sötnosar!
:*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0