Hangover

Tja people.
Är sådär jobbigt drygbakis. Drack tillräckligt mycket för att bli bakis, men för lite för att bli megabakis.
Så man hamnar där mittemellan. Blö.
Men det var la trevligt igår, vi tog en klassöl/drink som blev ett par stycken. Mycket trevlans.
Gillar mina fina små klasskompisar, kram på dom.

Snart kommer min brolla hit, vi skall kolla på senaste ANTM- och PR-avsnitten, samt chilla och flumma.

Är för övrigt jävligt stolt över mig själv. Hela veckan har jag suttit och filat och skrivit på kursens sista examination, en självreflekterande och självutvärderande text på 3-4 sidor. Är nästintill färdig, så nu när alla andra klasskompisarna skriver på facebook om hur mycket dom har att göra i helgen, kan jag slappa som fan och vara nöjd över att jag är nästintill färdig.
NördLiv! Haha.

Usch nä, den här drygbakiskänslan är så jäkla jobbig...
Ni får ha en fin lördag, och glöm inte att heja/rösta på världens bästa Ralf Gyllenhammar ikväll i "Körslaget"!
:-)

Puss på er.
:*
/Liv.

Okej, såhär illa kändes det inte när man vaknade imorse, hehe. Men ja, you get it. Jävligt flummig film för övrigt, hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0