Skynda att älska

I början avskydde jag Alex Schulman, jag tyckte att han och hans bror var dryga, jobbiga, besatta av uppmärksamhet och gjorde i princip vad som helst för att få den.
Det var då det. Kanske har de vuxit upp, eller är det jag som har gjort det?

A rekommenderade Alex blogg för mig för kanske ett halvår sedan, jag klickade in och vid första läsningen var jag väl inte så imponerad. Visst, hans dotter var/är otroligt, otroligt söt, men bloggen i sig visste jag inte riktigt om jag gillade.
Självklart började jag ändå läsa den dagligen, som är så lätt att man gör med tanke på hur beroendeframkallande bloggar är.
Jag måste säga att jag fullkomligt älskar Alexanders blogg. Han förmåga att forma ord och beskriva de minsta ting är otrolig, man vill läsa mer och ja, jag är inne där varje dag och mysläser. Han är duktig han, Schulman.

Tänker beställa hans bok "Skynda att älska" lagom till Berlinresan. En bok som fått väldigt bra omdömen, och med tanke på hur fantastiskt han skriver i bloggen, kommer jag nog älska boken.

Sådär, detta var en inlägg om Schulman, hahah. Nej, men seriöst. kika in på hans blogg, den är som sagt mycket, mycket se- och läsvärd.

http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen


/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0