Rearviewmirror

Älskade, älskade Pearl Jam. Två veckor till spelningen. Behöver dem, så mycket.
Vill bara komma ifrån Skåne, Lund, alla dessa människor. Har mina älsklingar, men sedan finns det alla dessa....... Ja, alla dessa människor. Som jag bara vill spy galla över, denna egoism som finns utströdd över hela jävla Lund/Skåne.
Bara få åka ut on the road, vara i Berlin i några dagar. Se en utav mina absolut största förebilder, umgås med fina, likasinnade människor, dricka god öl, äta god mat, köpa fina saker, njuta av en vacker stad.

Ni får kalla mig egoistisk, och det är mycket möjligt att jag framstår som det, men FAN vad jag förtjänar resan till Berlin! En fucking jävla kaotiskt höst och vår som varit, över jävla allt. Trots all jävla skit har jag fixat alla svåra kurser, fixat ett år på utbildningen.

Så ja, jag är ego och säger att jag förtjänar det. Fuck you, jag förtjänar det. Alltså, inte fuck någon speciell, utan bara "Fuck you, jag förtjänar det!". Get it? Jaja, skitsamma.

Underbart skall det iallafall bli.

Ps. Ursäkta detta dampiga inlägg. Är bara jävligt arg. Ds.

:*
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0