Okej, jag erkänner

Usch, det här tar verkligen emot.
Fy helvete vad det tar emot!
Men...
I've got somethin' to say.

Jag...


Jag...


Jag...

OKEJ, I ADMIT IT - JAG GILLAR LADY GAGA! OCH BEYONCÉ!
Rättelse: I Lady Gaga-världen älskar jag "Telephone" - resten är fortfarande stinkande skit. I Beyoncé-världen är i princip allt fantastiskt.


Det där tog emot, shit! Jag som är en inbiten grungeare och i ett djupt fast förhållande med rock i nästintill all dess former, har i princip en "lag" där jag inte kan lyssna på "Gaga-musik", men fan, det är grymt.
Usch, ångrar nästan att jag erkände detta, haha. Kanske tar bort inlägget. Haha.

Nej fan! JAG ÄR STOLT GAGA (HALVT) OCH BEYONCÉ-FAN!

:P

Bäst:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0