Lovely

Kan inte fatta att det är måndag... Sex dagar till Berlin! Dessa senaste tio-femton dagar har verkligen gått skitfort! Så underbart.
Denna veckan blir rätt så intensiv, en del förberedelser inför resan och så, samt en massa annat.
Detta händer:

Idag: Sticka till kollonin, maila vandrarhemmet, kolla muséepriser (stavning?). Självklart heja på Chile i deras match mot Schweiz och SPANIEN i deras match mot Honduras.
Imorgon: Inget speciellt planerat, nu när jag tänker på det! Sweet! Hahah. Tror jag skall spela lite tennis. Heja på Frankrike i deras match mot Sydafrika (och hoppas att de börjar göra ett bättre jobb ifrån sig), heja på Uruguay i matchen mot Mexiko, och heja på VÄRLDENS BÄSTA ARGENTINA i deras match mot Grekland.
Onsdag: Träffa älskade C i Malmö. Om jag hinner; heja på Tyskland i deras match mot Ghana.
Torsdag: Växla pengar, träffa mina fina kvinnor A och S @ Arre, en sväng till kollo tror jag där med. Heja på Italien i matchen mot Slovakien.
Fredag: Börja småpacka, checka läget liksom. Handla Schulman-boken, solglasögon och lite annat smått och gott. Heja på Brasilien i deras match mot Portugal, heja på Spanien i deras match mot Chile (sorry Chile, men i detta fall hejar jag på älskade Spanien!)
Lördag: Packa everything, vara nervös och förväntansfull. Åttondelsfinaler.
Söndag: Sista checken, sedan drar vi! Åttondelsfinaler.

Jag är en jäkla fotbollsnörd, I know... Haha. But I love it!
Checka in mitt tema på/i (?) Firefox, hahah:


Haha, nÖrD... Ja, ni ser väl pilen... Hahah.

Aja, ha en fin dag y'all! :)
:*
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0