Good morning, Vietnam

Mornin'.
Vad gör jag uppe så tidigt när jag är ledig???!? Ja, det kan man fråga sig! Hehe.
Nej, men jag skall om ett tag iväg och spela lite tennis med en klasskompis. Röra på fettet, you know. Skall bli fun, vi har alltid så jäkla kul tillsammans, så jag tror några tennismatcher även blir kalas!
Men visst är man trött, ja...

Grattis Argentina! Så bäst. Frankrike var verkligen bedrövliga igår, hua. Mexiko var verkligen värda att vinna den matchen.
Idag är det Tyskland, dock missar jag det, fuck också... Vill ju se dampiga Joachim Löw bossa över sina spelare, han är helt damp. En gång blev han utvisad då han skrek på domarna och hade sig, fick sitt uppe bland publiken resten av matchen. Hahahahah. Så bäst. Gillar också (galningen) Maradonas glädjefnatt varje gång Argentina gör mål, bara kastar sig på alla och kramar om och pussar på dom, hahahah. Det är lycka det.

Aja, nog med nördsnack.

Hoppas ni får en fin dag!
:*
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0