Free Bird

Jävla skiiiiiitväder!!! Jag blir galen! Bajs.
Tänker sitta inne hela dagen och slappa framför datorn och läsa "Scar tissue".
Fan, hoppas det blir fint väder nästa vecka så min klasskompis och jag kan spela tennis. Haha.
Need to röra my fett.

För övrigt vill jag så JÄKLA mycket vara på Sweden Rock. Igår spelade älskade Aerosmith, idag spelar Gary Moore, Mustasch (!!!), Billy Idol och Pugh Rogefeldt.
Och imorgon, mina vänner, spelar älskade, älskade GUNS N' ROSES. Herremin. Så avundsjuk på min klasskompis som är där, han lär njuta som fan när Axl kommer upp scen. Dock är jag inte helt säker på att han gillar Gnr... Hmmm... Aja, avis är jag i vilket fall som helst!
Sure, Gnr är VERKLIGEN inte samma sak nu som för tjugo år sedan, men bara grejen att man har Sett dom är något jag kan tänka mig att man kan leva på läääänge. Åtminstone jag. Åh.

Aja, jag skall fan inte klaga, jag skall se ett av 90-talets största band om 19 dagar. Börjar jag bli bortskämd som sitter och mensar över att jag inte kommer att se Guns N' Roses imorgon? Njaae, men man får faktiskt lov att vara avundsjuk... hahah.

Som ni antagligen märker utav inlägget är jag jääävligt trött, haha. Sorry.
Just det; VM börjar idag! Yeee. Frankrike spelar idag, mot Uruguay. Hmmm, UNDRA vem som vinner?? Hahah...

Jaja, nu skall jag fortsätta slappa. Ha en fin dag!
:*
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0