Push me, pull me

Mysig kväll igår. Bandet som spelade hette/heter Ved (jag trodde först de hette Vev, vilket jag senare fick veta att deras sidoprojekt heter. Lite lustigt, hoho) och var otrooooligt bra! Först fick jag lite Pink Floyd-feeling, sedan fick jag någon annan feeling, vetefan vad för någon, men en jävligt bra då musiken var helt fantastisk.

Sitter och har ont i magen, vet dock inte anledningen till detta magont. Kan bero på att jag enbart sov 2½ timme inatt. Så blir det när man sitter uppe till halv fem och käkar falafel och lyssnar på Stereo Total...

Aja. Sicket onödigt blogginlägg. Tänkte iallafall bara säga att jag hade det mysigt igår, väldigt lyckad kväll. Konstigt hur man ibland kan älska Malmö något så otroligt, då man egentligen avskyr staden... Hm...

Ha en fin söndag!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0