Rats

Måndag.
Fortfarande sjukt trött efter resan. Fast det gör inget, påminner mig bara om hur fantastisk förra veckan var.
Herregud vad jag vill tillbaka!!

Idag skall vi åka till Skrylle. Har inte varit där på flera, flera år. Älskar att gå runt där och bara lyssna på naturen...

Garbriel Byrne är på tv'n... Fint. Väldigt fager man om jag får säga det själv.

På tal om fagra människor längtar jag tillbaka till Kindl-Bühne och alla fina och fagra människor man såg PJ med... Åh.

Lyssnade på "Black" igår för första gången sedan spelningen. Det tog emot... Alla minnen från spelningen, alla tårar, alla leenden, allt jubel, all kärlek till Eddie och världens bästa band... Ta mig tillbaka.

Nåväl...
Hoppas ni får en fin dag.
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0