Miss

För en månad sedan satt lillebror och jag och mumsade på den goda frukosten på vandrarhemmet i Berlin.
Vid tio åkte vi och gick en runda på Friedrichstrasse.
Vid tolv åkte vi till Wuhlheide.
Vid halv ett satte vi oss bekvämt ner och köade med alla fina människor.
Vid fem över halv/tjugo i fem släppte de in oss.
Vid fem hade vi hittat våra fantastiska platser.
Vid halv sju startade finaste Ben Harper.
Vid åtta började världens bästa band spela; Pearl Jam.
Vid kvart över tio var den mäktigaste spelningen någonsin över och jag var riktigt, riktigt lycklig.
Vid tolv var vi, efter många om och men, hemma i vandrarhemmet.

Behöver jag nämna att jag saknar det, så otroligt mycket? ... Love.


Om en timme börjar jag jobba (jobbar på ett fritids om ni skulle undra), slutar vid tre. Då blir det kollonin, sedan vid sju ölkväll på Ariman med H. Fin dag.

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0