Can't find a betterman

För två veckor sedan var vi på väg till Berlin... Uh.
Visst, det är skitskönt att komma hem till Lund, men fan, en vecka i Lund på sommaren and you're done. Fy sören så trist det är här på sommarn.
Hade jag haft mer cash hade jag nog stuckit någonstans... Vad jag har planerat skall jag iallafall över sundet två gånger nu i sommar. Maybe till A's sommarstuga i Rönnäs också. Annars, dunno. Lund, Lund, (blä) Lund.
Awell, en och en halv månad tills plugget börjar igen. Kan låta som en tönt, men jag längtar faktiskt.
En termin kvar tills sidoämnena, längtar som fan. Det lutar rätt starkt åt att läsa utomlands. Hade varit skönt. Orkar inte vara bunden till Lund i ett och ett halvt år, kan lika väl läsa utomlands då.

Börjar redan tänka på nästa sommar och dess äventyr. Om Pearl Jam announcar en Europaturné nästa sommar skall jag lätt se dem igen. Kanske fler ställen? De är kända för att välja väldigt vackra platser att spela på once they're in Europe, så man kan ju passa på att turista lite då också, haha.
Gosh, här sitter jag och planerar nästkommande sommar samtidigt som det är 29 grader ute... Woah.
På ett sätt känns det som att det är varmare här i Sverige, fastän det var fyra-fem grader varmare i Berlin. Wierd...
Fyfan vad jag svettas. Haha. Fresh.

Men ja, som sagt... För två veckor sedan var vi på väg till Berlin. Tiden går så jäkla fort, vänner. Fyfan vad jag vill tillbaka. Sitta i/på Kindl-Bühne och sedan, tillsammans med alla andra 17-18 tusen, skutta upp och skriksjunga till världens bästa band... Pearl Jam.

/L.

Ps. Ikväll är det final, och jag hoppas som fan att ni också hoppas på en spansk seger. Holland? Nej tack! Spanien och hetingen Ramos? Jovisst! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0