Ultrameganervous

Om ungefär en timme drar jag mot Malmö. Mot Malmö och mot Depeche Mode.
Är så jävla nervös att jag tar långtidsbussen för att kunna chilla ner lite.
Så. Jävla. Pepp.
Så. Jävla. Nervös.

Har varit 97056027652760487 saker som hänt de senaste månaderna (läs: plugg och faktumet att jag även skall se Pearl Jam) att jag inte har hunnit tänka på det. Vafan, är det redan 25:e januari?
SHIT, SKOJA MIN JÄVLA DOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är seriöst så nervös att jag blir bajsig, haha. Fresh.
Egentligen borde jag inte sitta och lyssna på "Ultra", som är de album som förändrade mig och är DM's absolut bästa skiva so far, men ändå gör jag det. Den gör mig lugn samtidigt som den gör mig ännu mer nervös..
Fyfan.

Jag skall se Depeche Mode idag.
Jag Skall Se Depeche Mode Idag.

Det ni. Fuck. Shit. Wow. Men främst; AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Vet inte vad jag skall skriva för något mer, vet att inget av det ovanstående made any sense really, men shit... Det är inte förens idag, dagen då jag skall se dom, som jag verkligen inser det. Jag typ... jag vet inte.
Jag är så jävla äckligt lycklig, men framförallt NERVÖS, just nu.

Nervositeten halvtimmen innan spelningen på Arvika kan gå och slänga sig upprepade gånger i väggen, för här kommer en nervositet utan dess like. Fråga mig inte varför, jag är bara så sjukt nervös.
Shit my pitt, om jag hade en, vill säga.

Nu måste jag fixa och trixa med det sista, sedan bär jag mig av!

Ha en underbar måndag, I KNOW I WILL!!!!!!!!!!!!!!!

Love,
Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0