Happy new 2010

Gäsp, gäspeli, gäsp.
2010 startar med en gammal hederlig bakfylla.
Fast det är värt det, igår var seriöst en av de bästa kvällarna hittils.
Annas middag var mysig, trots opeppa människor. Men vad gör det när man har en underbar Anna och hennes kille som båda var skitflummiga och peppa? Nej, precis! Så vi gjorde det bästa av situationen, helt enkelt. Dansade till allt från Culture Club till Thomas Ledin, hahah.
Sedan bar det av till kära Lundagård. All I can say is att hälften av alla raketer som avfyrades av privatpersoner gick åt helvete, någon åkte rakt in i AF-borgen (inte in i, men mot, you get it), någon in i en annan byggnad, och tusen stycken valde helt enkelt att sprängas på markyta. Gosh.
Fast kommunens raketer... Wow. Märks att det firades nytt årtionde, för fyfan vad vackert... Jag och Anna fällde några tårar där ett tag, hah.
Efter detta drog de opeppa och vi fortsatte kosan mot något ställe som hade öppet, vilket ungefär inga hade.
Glorias tog in oss med öppna armar, och fyfan vad kul vi hade där! Godaste drinkarna, roligaste personalen, bästa musiken, perfa.

Sedan gick jag hem och flummade med mamma. Hahah.

Okej, detta kanske inte låter som något "WOOOOOW vad coolt" för er, men fan, jag kunde inte fått ett bättre avslut på 00-talet. Att fira med Anna, min äldsta och en av mina absolut bästa vänner, var per-per-perfa!
Wonderful.

Så nu är det 2010, ett nytt årtionde. Det här året kommer bli fullkomligt underbart.
Om 24 dagar skall jag se Depeche Mode, sista juni befinner jag mig i Berlin och skall se mitt älskade Pearl Jam.
Och vet ni vad? Jag har hört ett gäng ganska säkra fåglar viska om en Soundgarden-reunion...
Och jag antar att ni vet hur jag kommer reagera om detta stämmer... GAAAAAAH!!!! Ungefär.

Ja, nu är det 2010, och nu skall jag spela CSI: NY-spelet. Nördheten ler ett stort leende. Hehe. ;-)

Ha en fantastisk dag, och jag hoppas ni hade ett lika fint och underbart nyårsfirande som mig!
Puss!
:*
/Liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0