T(P)issdag

T to the R to the Ö to the T to the T... yeah, you get it.
Nu inne i pluggperioden med stort P. Men det ska vi la fixa.. !
Snart det är sommar, ju. Fast just nu känns den lååååångt borta, med tanke på att det är ungefär trettio minus ute... Känns det som. Fyfan.

Nåja, nog klagat.
Igår lekte jag med mina små finisar på Arre. Det är så skönt att man har några som är likna galna som en själv, haha. Slipper man känna sig fullt crazy.

På tal om igår så var gårdagens föreläsning helt hysterisk, haha. Ett exempel är när min lärare ritar två streckgubbar på tavlan, varav en är helt darrig. Han märker utav tystnaden att vi undrar why, så han säger i lugn ton:
"Den har Parkinsons."
Och börjar asgarva.
Vi med.
Haha.
Okej, inte schysst att skämta om sådant, men fan... Ja, ni kanske kan förstå flumm-nivån på hans föreläsningar. Haha. Helt galet.

Nej, nog snickelisnackat, nu skall jag... göra något annat.
Puss på er.
/Liv.

Vet inte... Favvotröjan iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0