Ten

Igår kom jag till praktiken 08.00, åkte därifrån 20.30. Hello! Told ya I was going to have a stressful day.
Men det var fett, fett som fan. Vanliga lektioner, därefter bowling (innehållandes Jävligt mycket flum med specialläraren, han är bland de flummigaste människorna jag träffat, haha) med tjejorna, sedan god turkisk lunch på Entré, inhandlande av frukt, samt tre väldigt intressanta och trevliga föräldramöten.

Så ja, jag är ganska trött/sliten. Haha, med milda ord.
Imorgon är det iallafall sista dagen på praktiken, skönt på ett sätt, lite sad på ett annat. Har varit sjukt roliga, intressanta, lärorika och, nästan framförallt, flummiga veckor. Men kommer tillbaka om några veckor igen, så så länge kommer de inte vara utan mig! Moha!

... sade ju att jag var trött... Haha.

Sitter och lyssnar på "Ten". Kärlek. 139 dagar till Pearl Jam. Wowowowowowowow. Inte kärlek, utan förälskelse på det.

Nu skall jag sluta skriva innan detta inlägg blir allt för flummigt, haha...

Take care.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0