Stickman

Yee, nu är min Stickmantröja skickad! Åh, Ginza är så bäst, deras varor kommer alltid fortfort. Imorrn kanske redan?? Åh, jag känner mig som en 7-åring på julafton... Haha.

Kan även meddela att min prestationsångest har släppt lite, lite. Idag tillbringade jag och några klasskamrater ett X antal timmar till att presentera och diskutera våra PowerPoints. Fy sören vilken relief! Jag var nära på att koka över av prestationsångest igårkväll. Allt såg fel ut, allt lät fel, allt vara bara fel. Ni vet säkert hur det brukar vara... Fyfan. Men nu känns det betydligt bättre. På fredag är det redovisningsdags inför hela jävla klassen + flumm-läraren och dryg-läraren. Gah. Men lite bättre känns det som sagt, lite, lite.

Sitter och lyssnar på PJ live, Madison Square Garden 25/6-08. Mycket magiskt måste jag säga.
Oh vad jag längtar. Fast mest nervös, woah. Kommer bli så skönt att få komma ut i världen lite också. Inte för att det är så långt bort, haha, men ändå. Det längsta jag har kommit de senaste åren har varit Danmark och Finland. Gött med något nytt. Aldrig varit i Berlin, skall tydligen vara väldigt vackert, och av bilderna jag glott runt på så kan jag bara instämma.

Åh.....

Snart kommer storebror förbi en sväng, var något brev han skulle glutta på...

Vet ni vad jag skall göra på fredag?
Träffa min farsa. JA. Shit. Har inte träffat honom sedan... jag vetefan? Måste ha varit i somras någongång, kanske när jag fyllde år. Har iallafall inte träffat honom sedan jag började utbildningen.
Känns helt okej. Vi är vänner nu, eller ja så mycket vän som jag kan bli med honom. Käka smörgåstårta, glo på OS och flumma. Det, nästan, enda som är bra med min farsa är att han är så Jävla flummig. Så nu vet ni vart mitt flumm har kommit från... Haha. Synd att han skall vara alkis, annars hade han varit en great far.
Storebror skall också henka på, känns tryggt på något sätt.

Oj, mycket skrivet... Nu skall jag fortsätta ignorera min uppsats som skall vara inne på måndag och istället surfa runt på museum (stavning?) i Berlin.

Hoppas ni haft en fin onsdag era små gäss.
Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0