Längtar till sommaren

Prestationsångestfitta.
Ursäkta ordvalet.
Men fyfaaaaaaaaaaaaaan.
När jag går igenom det är jag säker, men när jag tänker på att jag skall gå igenom det inför 24 andra, + 2 megasmarta lärare, imorgon blir jag så osäker att jag gömmer mig under en sten.
Uuuuh, min ångestmagknip är på G, just as yesterday.

Lyssnar på lite Pearl Jam live och hoppas på att det funkar, brukar göra det...

Fyfan. Nu vill jag Verkligen ha ett varmt juni och Berlin och Pearl Jam och Wuhlheide. God redig tysk öl, ett paket Camel i väskan och en mellan pek- och långfingret, varma sommarbrisar en ljummen junikväll, tunna kläder, vita Converse, mellanbrunt hår, ljudet av att världens bästa band står framför mig och leverar de vackraste melodierna som finns.

GE. MIG. SNÄLLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0