Sunday

Bra kväll igår, mycket bra. Alltid lika trevligt att träffa M, bra människa.
Idag har det regnat nästan hela dagen, något jag, faktiskt, finner mysigt.

I veckan blir det jobb, shopping, umgänge och plugg.
Ja, plugg. Måste börja nu innan skolan, så man inte är helt jäkla rostig när man kommer tillbaka. Börjar den 2/9, och terminen startar tufft direkt med introduktion till ett stort arbete. Bah. Så har börjat läsa lite om IUP'er (indivuduell utvecklingsplan) på skolverkets hemsida, något vi skall läsa om och arbeta mycket med nu i höst.
Uh. Lite sådär prestationsångest, men skall bli kul/intressant/skönt att börja plugga igen, jag gillar att plugga. Faktiskt. I'm a geek, I know. Hahah.

Hoppas ni haft en skön helg, darlings. Puss.

Ps. Hahah, hittade en massa flummiga bilder på datorn från i höstas när morsan skulle fota mig för något skolarbete. Alltså haha, på vissa av bilderna gör jag så sjuka miner, haha. De skall ni INTE få ta del av, här får ni några andra iallafall. Hah. Ds.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0