Tisdag

Fan, är t.o.m tröttare idag än vad jag var igår. Det tog emot en jäkla massa att stiga upp ur sängen tidigare imorse... Buhuhu...
Börjar mellan nio och halv tio, slutar väl som igår, dvs klockan fyra.

Vet inte vad mer jag skall skriva. Ville bara mest informera er om att jag är jävligt trött. Och det har jag ju gjort nu, så jag kan lika väl sluta skriva. Precis. That's what you want me to do, huh? Oh, how you hate me.

... ??

Förlåt. Jag är verkligen SKITtrött. Vad jag behöver nu är min "kära" morgoncigg som verkligen väcker mig, och en tredje kopp morgonkaffe på jobbet. Sedan skall jag vara fit for fight. Kanske. Vi säger det iallafall!

Ha en fin tisdag, vi hörs ikväll. Puss.

TA MIG TILLBAKA:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0