Tired

Har varit igång hela dagen. Jäkla trött nu. Colombianskt kaffe är nu färdigbryggt, så i väntan på att min kära moder kommer hem (vilket betyder att vi skall äta min awesome pyttipanna jag satt i ugnen) skall jag dricka det góa kaffet och kolla på första säsongen av "Hipp Hipp". Så sjukt bäst, fast andra säsongen är nästan snäppet bättre.
Det bästa är när Itzhak Skenström låtsas att han är Mozart som barn och leker på en lekplats... Hahahahah, humor i världsklass folks, humor i världsklass...

Hoppas er måndag varit/är fin. Puss.

Tyvärr verkar just det klippet inte finnas på Youtube, men hittade klippet där han återberättar/gestaltar "Sound of Music", Minst lika roligt! Haaah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0