Sour girl

Fyfaaaaan vad trött jag är! Märks att det är måndagmorgon... Uäh... Vill bara gå upp och gosa ner mig i sängen igen.
Har redan druckit två koppar kaffe, kan inte dricka mer, kommer bara må illa då. Gör alltid medvetet för starkt kaffe, kan inte dricka "normalstarkt" kaffe, tycker det smakar skit, vilket märke jag än dricker. Alltid en eller två skopor mer. INTRESSANT, LIV! Haha.... Oh my.

Aja. Börjar halv tio, en morgoncigg på det och jag skall nog vara fit for fight. Slutar vid halv fyra-tiden, då skall jag hem och sova... Haha..

Om fyra veckor börjar skolan igen. Skönt faktiskt. Lite ångestladdat dock, prestationsångestladdat. Hösten kommer bli riktigt, riktigt tuff och intensiv, sista terminen innan ett och ett halvt år av sidoämnen, så våra lärare vill väl pusha oss skitmycket och ge oss tre miljarder hemtentor och sjuttio miljarder skolprojekt... Gaaah.
Men längtar ändå, skönt att komma tillbaka till vardagen igen, och träffa alla fina klasskompisar. Hihi.

Nej, nu skall jag försöka vakna till 100%, sitter här och gäspar konstant medans jag skriver... Icke brao.

Ha en fin måndag!
/L.


Vet inte... tycker det är en fin bild. Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0