100831

1st of all: Happy b-day sweet, sweet A! En vecka efter sonens födelse, idag är du 22! Tänk så gamla vi börjar bli... Var vi inte nyss 16 och åkte land och rike runt och såg The Ark? Tiden går, den går jävligt fort...

Om en stund skall jag till en klasskompis och ta en långpromenad längs vackra Kobjer. Växte upp där under den första halvan av 90-talet. Väldigt fint område. Efter promenaden skall vi ta en kaffe och kolla igenom kurslitteratur, fyfan, snart drar verkligen skolan igång... Gah.
Efter det drar jag till Nova, skall shoppelishoppa. Skor och en mysig kofta är vad som står på listan än så länge.
Sedan hem, kolla på Emmy-galan och ikväll skall jag till Make up studion i Malmö och bli sminkad av älskade S. Hon går där och needed a model. Självklart ställer jag upp. Fina S.

That's my day! Hoppas ni får en fin dag ni med.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0