Welcome

Hello biatches.
Trött som en gnubebis. Fin dag på praktiken, när jag skulle gå mot bussen knackade flera elever på rutorna och vinkade till mig, haha, så söta. Hahah. Sedan mysArre med älskade A och E.

Om elva veckor går jag och bror omkring i Berlin, kanske sitter på något mysigt fik och dricker en kopp thé. Eller, jag kommer nog inte dricka något, bara sitta och pissa på mig av nervositet inför Pearl Jam-spelningen. Hahah.
Fy helvete vad jag längtar.

Och ååååååååååååååh, vet ni, inte alls på tal om PJ eller något sådant, men ändå!, vet ni??!??!?!
PÅ FREDAG ÖPPNAR MODS IGEN! Yeeeay! Världens bästa bar! DM-baren nr. 1! Mitt och A's stammishak sedan -07! Puss, puss, puss!
På lördag drar gamla goa gänget dit och tar en god drink eller fem och dansar till SJUKT grym musik!
Pusssssssssssss på det!

Hoppas ni haft en fin tisdag babes.
Puss. :*
/Liv.


Sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0