Rooster

Alltså, wow.
Visst, utan Layne är de inte samma band, men fatta, fatta!, vad chockad jag blev när jag läste att Alice in fucking Chains spelar på Peace and Love i år!! Say whaaa??!
De spelar dock den första juli, då springer bror och jag runt lyckliga i Berlin över att ha sett Pearl Jam dagen innan, så det blir inget AiC för mig... Men shit alltså...

Hahah, när jag var på P&L 2005 var den största akten typ The Ark, hah... Nu är det Alice in Chains... Liiiite skillnad, ja! Hahah...
Men still är det faktum att jag skall se Pearl Jam tuuuuuuuuuuuusen gånger mäktigare än Alice in Chains i Borlänge! Finns inget som kan klå det... :')

För övrigt var det roligt på praktiken, härligt att träffa alla fina människor igen.

Aja, har inget mer intressant att skriva, var bara tvungen att få ur mig hela AiC-grejen... Hahah.

Ta hand om er.
Puss. :*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0