LOL

Senaste nytt på skolfronten:
 - Jag har klarat alla kurser vi haft hittils, alltså tre. Sweeter.
 - Idag sade min handledare att hon ville fortsätta vara min handledare, och att hon var a bit sad att hon kanske inte kommer vara det, - but here it comes...

Jag skall byta studiespår. Okej, wow?, tänker ni kanske. Studiespår = Åldersspår. Jag har haft Gt (Grundskolans tidigare år) och Gs (Grundskolans senare år), men nu tänker jag stryka den förstnämnda och enbart inrikta mig på högstadiet.
Why? För det blir för mycket annars, helt enkelt. Speciellt med tanke på att jag tänkte ha svenska och engelska som sidoämnen. I mean, tänk er att läsa svenska och engelska som sträcker sig genom hela grundskolan. Too much, dudes. Så det blir Gs, which I love, då jag kommer kunna följa mina älskade sjuor genom hela högstadiet! :D

Så, nog med nerdtalk.

Trött som ett fiskhuvud är jag. Sitter mest och LOLar åt Dopefish's youtube-videor. Slänger upp den roligaste/flummigaste/galnaste av dem alla längre ner. Alltså, jag vill träffa den killen/mannen. Så jääävla rolig! Ni måste se videon, fyfan, så bäst. Hahahahah.

Hoppas ni mår fint, bebisar. Ta hand om er.
Puss. :*
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0