Flumm-dag

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, helg!
Var på Paus nyss, för första gången på nästan ett år. Så trevligt att träffa alla finisar igen, verkligen saknat dem.
Hade skitflummiga lektioner i skolan idag.

Lektion 1:
Hur kombinerar man lek med läs o skriv? Vi körde en hel del övningar jag själv körde när jag gick på gymnasiet, lite flummigt att man kan använda vissa övningar både på förskolan och gymnasiet, haha. Vi skrev bokstäver med fingrarna på varandras ryggar, bildade human bokstäver, lekte Snoken Sture med hjälp av rep, med mera.
Sjukt givande, och jävligt roligt. Hahah.

Lektion 2:
Lera, lera, lera. Eller ja, vad fan heter det... någonting annat, bättre än sån där lera barnen har i förskolan. Vi skapade egna gubbar som uttryckte något speciellt. Jag försökte mig på att göra en stressad gubbe, alltså en springade gubbe. Resultatet blev en undernärd jätte... hahah. Sedan skulle vi sätta in varandras gubbar i olika situationer, bilda olika scener med varandras gubbar.
... Slutade med att en i klassens gubbe + lerhund stod på huvudet, min gubbe låg ned på sidan, alla dansade nämligen break dance. Kan säga som så att jag ett tag GRÄT av skratt, alltså verkligen GRÄT, mascaran rann fan lite, HAHAH. Så jävla bäst vår grupp är.
En annans orm käkade upp en annans lerhuvud... Hahah, alltså så flummigt har jag det ungefär alltid i skolan, fast inte alltid med lera såklart... Hahah. Lovely. Flumdag.

Nästa och nästnästa vecka har jag som tidigare nämnt praktik. Wieo. Skall bli kul och skönt, har saknat mina små galna sjuor, hah. Skall hålla en lektion i extraengelska/svenska på måndag, så det blir att förbereda lektionen i helgen...

OKEJ, allt för mycket skolsnack! Hahah, vadå nörd...

Helgen då? What's up with helgen?
Not much, imorrn skall jag dock träffa min älskade S och ta en öl eller två på Ariman, snacka skit och killar och så... Precis som typiska tjejer. *hihi* Hm, okej... Jag är trött, hahah. Gaaah.
Men det skall la bli trevligt att träffa min lilla S imorrn, inte för att det var länge sedan vi sågs, i tisdags faktiskt, men ändå! Alltid underbart att träffa min lilla kicka.

Oj, mycket skrivet, sorry. Är på skrivhumör. Yee.
Nä, nu blir det allt för mycket flum... Hahah.

Ha en trevlig helg babes!
Puss. :*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0