You can shine for me

Sådärja. Nu har jag pluggat färdigt. Suttit med näsan i boken och skrivblocket sedan 17.00. Helt okej.
Dock kommer jag väl gå igenom morgondagens redovisning tusen gånger till. Fan, jävla nervös.
Inte inför själva redovisandet, utan över att typ ingen i gruppen kommer komma.
Slöa fucks.

Nu sitter jag och lyssnar på "Shine". Ja, Depeche Mode. Är jävligt kissig. Har inte kissat sedan 15.00. Oj.

Skall slänga mig in i duschen, sedan, well... I don't know. Har svårt att varva ner. Det brukar aldrig gå dagen före en redovisning... Fan!

"You can shiiiine for me..."

Imorgon är det exakt 18 veckor kvar till Depeche Mode i Malmö.
Ojojoj, kittlas i magen. Mina älsklingar...

Puss på er alla.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0