Welcome to my music

I've nothing better to do, so enjoy.

1. "In Chains" - Depeche Mode
Har älskat den sedan första gången jag hörde den. Så mäktig. Sexig. Depeche Mode.


2. "Cherry Blossom Girl" - Air
Tja, vad skall man säga? Helt enkelt en utav de vackraste låtarna som någonsin skapats. Kan lyssna om och om igen på den.



3. "Estranged" - GnR
Tycka vad man vill om Guns N Roses, men damn, the guitar in this song! Och Axl's röst @ 0:50! Varje gång jag och min lillebror lyssnar på den här låten ryser vi likt galningar. Speciellt live in Tokyo. Wow!




4. "It doesn't matter Two" - Depeche Mode
Well, what to say? Den här versionen av "It doesn't matter Two" är så vacker att jag bara vill... jag vet inte. Typ gråta. Fast inte för att jag är ledsen, just 'cause it's so fucking beautiful.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0