In Chains

135 dagar till Depeche Mode idag.
Behöver jag säga att jag längtar SÅHÄR mycket??!
... Och saken blir ju inte bättre av att jag sitter och tittar/lyssnar på Paris-spelningen från Exciter-turnén, nej, det får mig snarare att nästan brista ut i gråt över hur mycket jag längtar och hur mycket jag egentligen älskar dom.
Mina små älsklingar. Åh.

Imorgon blir det grupparbete. Ja, på en söndag. Dock skall vi bara gå runt här på väster och finna inspiration till vårt jäkla grupparbete. Ja, jäkla? Jäkla för att vi är tre pers som kommer göra ett arbete 8 egentligen skulle ha gjort. Eller, vi kanske blir fyra. Om A dyker upp.

Gah. Stressad Liv. Måste ta det lugnt, har stressat upp mig alldeles för mycket redan.

MEEEEEEEEEEEEN.

Tanken på 135 dagar. Lilla Depeche Mode. Lilla Davve. Lilla Marre. Lilla Fletch. Åh. Love you, love you, love you.

Nu blev jag skitblödig. Tår. Men jag älskar dom. Verkligen. I do.

Hår får ni ett klipp, Martin sjunger en av de bästa låtarna ever. Sjukt flummigt, hahah.

<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0