Torsdag, torsdag

God morgon.
Alltså, fy fan vad trött jag var igår när jag kom hem.
You see, kom hem från skolan vid 14-tiden, vid 15-tiden fick jag ett infall och åkte och hängde med Anna.
Nothing bad with that, vi hade jävligt kul, men you know, när man redan är söndersliten och sedan är Ännu mer igång, ja, that resulterar i att man så fort man kommer hem slänger sig ner i soffan och somnar.
Trött-tjej.se

Idag skall vi på förmiddagen, vid halv 11 närmare bestämt, intervjua en väldigt viktig man. Okej, inte för att ni som läser antagligen har någon aning om vem han är, men han har gjort väldigt mycket bra för det området som jag bor på.
I mean, när jag var 8-9 fanns det i-n-g-e-n-t-i-n-g att göra här. Sure, en fritidsgård och en stor lekplats där enbart mobbare och tjuvrökare hängde.
Nu finns det tuuuuuusen och åter tusen saker att göra, på grund av att denna mannen har anträngt sig.
Så vi skall intervjua honom idag till vårt arbete.
Sedan åker vi till L och sätter ihop allt shit och planerar själva redovisningen. Visst, det är bara 15 minuter det handlar om, men det är ett speciellt redovisningssätt det handlar om, så planeringen blir dubbelt så viktig och nödvändig än vanligt.

Sedan, well... Jag kommer nog bara passa på att slappna av idag. Kommer bli ett par intensiva dagar, och veckor!, framöver, så jag kommer nog verkligen att passa på och slappna av nu i helgen och så...

Fan vilken nörd jag är! Hur kul var det att läsa ovanstående text för er, liksom?

Vi hörs lite senare idag, lovar att jag kommer vara lite mer underhållande då. Hah.

Ha en fin dag, sötnosar.

<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0