Tisdag, tisdag

Sitter och lyssnar på lite Aleka's Attic, är redan inne på kopp nr 2 när det kommer till kaffekonsumeringen denna morgon, skall snart gå och duscha mitt älskade nyfärgade hår.
Ja jag vet, jag skulle ju färga det ljusare. Får bli framöver. Just nu orkar jag inte fundera kring vilken hårfärg som kommer att passa mig bäst, utan kör safe på min nuvarande mörkbruna man.

Åker in till M-ö vid 12, skola 13. Klädångest. Har seriöst i-n-g-a kläder. Suck. Får bli att uppdatera klädkammaren lite grann när cashen kommer, tror jag bestämt.

Nu lyssnar jag på Alice in Chains. Unplugged. "Got me wrong". Wow alltså. Layne hade verkligen en speciell röst, så sjukt vacker pipa.

Jaja. Nu måste jag skynda mig.
Ha en go dag.

<3
/Liv.


Aleka's Attic. Vackra musik... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0