The wallet

Stirrar på lappen, innan blicken fäster det jag söker efter inbillar jag mig snabbt ett drömscenario.
Inbillar mig det så mycket och så intensivt att jag för en sekund tror att det stämmer. Tills blicken fästs på det jag sökte och jag inser att nej, that's not the case.
Millions of utgifter, gamla skulder som betalats, tåg/busskort osv. Pengarna rinner ur fingrarna fast man försöker hålla ihop dem, dock går det inte, det är som att dom dras ut av sig själva.
Oh well. Jag har iallafall cash så jag klarar mig, dock önskade jag att jag hade haft lite mer, att månadens utgifter inte var Så många. Tyvärr var dom det och jag kan inte göra det jag vill.

Now, this is what we call a Dagens I-landsproblem-inlägg.

För övrigt hatar jag alla sådana där tävlingsprogram som går vid denna tiden på trean och femman och sexan och allt var det är. Ni vet de där programmen när man skall ringa in och gissa killnamn och vinner typ hundra kronor. Vem fan är så dum att de ringer in på det shitet? Det kostar ju också skjortan att ringa in, kan jag tänka mig... Gah!

Jaja, ha en fin dag y'all.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0