Saturdag, saturday

Idag är min enda lediga dag den här veckan.

Började med att kolla på senaste Top Model och Project Runway, samt lite GHI, GG.
Egentligen ville jag kolla på True Blood, men insåg att det fan är mer spännande att följa det på TV:n. <3

Nu bär det av in till staden snart. Kulturnatt. Egentligen hatar jag Kulturnatten då det enbart brukar vara en massa äckliga fjortisar och fulla gubbar around, men Anna ringde nyss och berättade att Torsson spelar ikväll på Stortorget, her fathers band. Flummigt!
Så drar in till hennes nya lägenhet snart, hon har ju flyttat från gubben, good work girl.

Hoppas ni får en trevlig lördag sötnosar. ... Och förlåt för att jag är så jävla sämst på att blogga just nu. Gah.

<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0