Monday

Varenda liten del av min kropp värker. Så sliten, så trött. Så jävla arg. Så jävla mycket känslor.
Orkar inte babbla upp en massa skolsnack då jag fattat vinken; it's not fun to read about, right?
Men det går framåt, och det finns en del ljusglimtar som får en att vilja gå dit ännu mer...


Sitter och kollar på True Blood, wow, spännande. Fast det är en väldigt upp-och-ner:ig serie, vissa avsnitt är helt fullkomligt fantastiska och man sitter och bölar, vissa är frutansvärt B och helt ärligt skitkassa.
Men överlag är det typ bästa serien ever. Mums.

Försöker lugna ner mig med lite Eddie Vedder, soundtracket till mästerverket "Into the Wild". Funkar mycket bra måste jag säga. Han är för go, Eddie. Ett geni.

Men gosh, jag ser verkligen fram emot att supa galet på fredag. Wow, jag har verkligen inte varit in such need of a rejäl omgång alkohol på riktigt länge, men nu. Inför nästa vecka, wow, bring on the drinks.

Puss på er.
<3
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0