Left handed

Kommande vecka kommer blir Väldigt intensiv. When I think about it, den kommande månaden kommer vara jävligt intensiv. Men det är så jag jobbar som bäst, tempo, tempo, tempo.
Ut på verksamhetsförlagda dagar, alltså ut i skolorna. Ut i Kirseberg. Aldrig varit där, bara åkt förbi/igenom femtioelva gånger.
På detta skall vi även skriva ett reportage + Uppdrag 3 som innebär en 5 minuter lång film, vilket kan låta like a piece of cake men med tanke på allt arbete som kommer behöva läggas ned inför it kan ni kanske förstå what I mean.
Och På Detta skall även alla femtioelva kursböcker läsas innan mitten av november and AAAHHH, you get it, right? Lovely.
Grejen är att det är så jävla intressant och jag älskar't, men det är Så Mycket...

Nåväl.
Sitter och lyssnar på the one and only, Martin L. Gore. "Counterfeit²", som jag sagt/skrivit tidigare: Best Coveralbum E-v-e-r. Och det lugnar ner mig, it does, Martins sammetslena röst tillsammans med de fantastiska toner han återskapat klassiker till sitt egna sound.

120 dagar kvar till Depeche Mode idag. Det kommer bli underbart. Vet inte riktigt hur mer jag kan beskriva det. Jag var SÅ exalterad och lycklig inför Arvika, och tro mig, jag är INTE mindre pepp nu. Nästan mer. Det har bara inte slagit mig än, riktigt sådär megamycket. Men jag är så jävla lycklig över att jag skall få se, uppleva Martin & company igen. I need that SO much.

Ha en fin söndag och fin kommande vecka, y'all!

<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0