And there's a weekend coming up

Är ju helg för min del nu, ingen skola idag. Skönt på ett sätt, men eftersom man trivs så pass bra vill man bara ha lektioner hela hela tiden! Hahah, snacka om att jag har blivit nörd... Awell.

Men som sagt, helg helg. Ikväll händer det nog inget speciellt, har inget planerat iallafall. Kommer nog bara ta det lugnt här hemma och flumma med min älskade familj.
Imorgon bär det av till Ystad. Ja, Ystad! You heard right! Min älskade vän Hannah fyller 20 och skall ha ett litet partaj hemma hos hennes mamma, som jag verkligen inte hade någon aning om hade flyttat till Ystad från Lund... Så kör dit med Anna och Hans, sjukt flumm! Vi var och handlade present igår, hahah, om ni bara visste vad vi handlade... Och ballongerna! Aaaaahahah...

Awell. Mot Nova.
Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0