When something's...

Haft en förjävlig dag.
Ner till stan snart och fika med mina kickor.

För övrigt börjar jag bli rätt stressad inför allting. Den här veckan skall vi skriva ett reportage (vilket dock går sjukt bra, så inte så mycket stress där, mest över tiden), nästa vecka skall vi börja planera och spela in filmen, veckan därpå skall jag samtidigt som redigeringen av filmen, även hinna trycka in två fältdagar på skolan.
Och mitt i all denna stress skall jag Även hinna börja planera och skriva min C-uppsats.
YEY.

Men tar en dag i taget, lyssnar på lite nice musik, tänker framåt. Då skall nog allting lösa mig. We all hope. At least me.

Awell. Hoppas ni har en nice tisdag, allihopa.

<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0