The Meaning of Love

Jag vet att jag har nämnt det en sisådär trettiotusen gånger tidigare, om inte så har det iallafall varit pretty obvious, men fy fan vad jag mår bra av att lyssna på Depeche Mode.
Känslan som infinner sig inom mig, lyckan, glädjen, alla känslor blir alltid till en vacker och fin blandning som inget kan toppa. Knappt ens känslan av att vara sådär barnsligt nykär.

Det finns inget bättre. Jag skulle kunna sitta här och skriva tusentals meningar för att försöka beskriva hur positivt denna musik hjälper mig, hur den pushar mig.
Men let's face it, det är omöjligt. Det blir många fina beskrivande ord, dock inga som verkligen kan sätta fingret på det där Exakta. Utan mer, ja, beskrivande...

Det finns här. Jag känner det. Mitt framför mig. Varför kan jag då inte få ut det på denna mörka blogg, om det finns precis framför mig?
It's mystery, but it's beautiful.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0